Rösta på Nya Moderaterna och Alliansen – hjälp oss rädda ungas jobb!

På söndag går Sverige till val. Det resultat som då blir kommer att påverka Sveriges framtid under fyra år framåt. Jag hoppas att du och många andra röstar på Nya Moderaterna och på Alliansen, det enda regeringsalternativ som berättar i förväg vilken politik vi vill föra efter valet och det enda regeringsalternativ som lägger fram förslag som gör att jobben blir fler, inte färre, och som därigenom säkrar resurserna till skolan, sjukvården och allt annat vi vill bekosta gemensamt.

Jag har varit engagerad i Muf och Moderaterna sedan 1988. Den här valrörelsen känns dock på ett sätt annorlunda än tidigare valkampanjer. Jag har besökt restauranger och caféer på olika håll i länet och skakat hand med unga som jobbar där. Jag vet att en del av dem kommer att bli av med jobbet om inte jag och mina alliansvänner gör en tillräckligt bra valrörelse. S driver en politik som medvetet gör tusentals unga, inte minst unga restauranganställda, arbetslösa. En del av dem har jag träffat. Det är dem jag ser framför mig när jag anstränger mig lite extra i den här kampanjen. Jag vill göra allt jag kan för att rädda deras jobb. Så personlig har ingen valrörelse känts förut. Hjälp mig att rädda deras jobb från Socialdemokraterna. Rösta på Nya Moderaterna, kryssa Andreas Norlén.

Om Andreas Norlén

Jag heter Andreas Norlén, är 43 år, jur dr, Motalabo och riksdagsledamot (M) för Östergötland sedan valet 2006.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

